Lucas-Luckylation

Alla inlägg den 17 juni 2009

Av Lucas - 17 juni 2009 00:00

hahaha...tro ni jag är en blivande Picasso eller ??? yes idag måla jag mitt första konstverk...jag hittade in krita i ett skåp och lät mig insiperas...det blev mycket rött på min matstol...tyvärr vart inte mamma så glad...o pappa ??ja han vet inget än om min nya passion, mamma tänkte visa honom sen när han kommer hem i kväll...eftersom mamma inte vart så glad, så satte jag ingång o städa..men tyvärr så gick det inte bort så lätt....


sere el proximo picasso ??? jajaj hoy me la di de pintor despues ke encontre un lapiz me deje llevar con la inspiracion del momento y hice un super arte en mi silla...lo fome ke a mi mamma no le gusto mucho, y mi papa no se, todavia no sabe nada de mi nueva pasion, mi mama se lo va a mostrar cuando llege del trabajo mas tarde...ya ke mi mama no quedo tan contenta trate de limpiarlo...hmmm....pero no se pudo.

Ovido - Quiz & Flashcards