Lucas-Luckylation

Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Lucas - 10 juni 2009 00:00

Kolmården, oj vad roligt det var,är ganska så trött nu så ska lägga mig, men tänkte bara berätta lite om hur dagen va, o visa lite bilder. Vi hade inte världens bästa väder men ska inte klaga, det össsss regna ju inte iallafall.

Vi såg massor med djur, det roligaste var när jag var inne bland dom söta små lammen och getterna, o sen sälarna var oxå en av mina favoriter det var roligt när de skulle plaska just där jag stog o titta på dom...o sen BÄST av allt var ju delfin Showen, VAD HÄFTIGT alltså, visste inte åt vilket håll jag skulle kolla det var massa häftiga lysen o häftig musik, o sen delfinerna som hoppade upp från vattnet överallt...så jag satt helt fastklistrad o titta och så var jag ju tvungen att klappa händerna hela tiden..." en applåd för delfinerna !!! "


Hoy fuimos al zologico, uff ke lo pasamos bonito, estoy arto cansado sike les voy a contar un poquitito nomas de de mi dia..

En el zologico vimos artos animales, pero mis favoritos fueron los ke vimos en la granja para los niños donde pudimos entrar y hacer les cariño a las obejitas y las cabritas,...jajaja, me daba un poco de nervio si..las focas tambien me gustaron arto pq  acada rato subian y me mojaban donde yo estaba parado mirandolas, Pero lo mejor de todo fueron los Delfines...uuu..se paso ke lindo el show de los delfines, estaba pero imprecionado mirando, las luzes, la musica y los delfines ke saltaban y hacian gracias...super lindo me la lleve todo el show aplaudiendo,,,

          sike bravo un aplauso para los delfines..


Ovido - Quiz & Flashcards