Lucas-Luckylation

Alla inlägg under november 2009

Av Lucas - 23 november 2009 13:49

Nuär det måndag igen, så då var det dags för dagis, jag har ju varit hemma i 1 och ½ vecka, undra om dom har saknat mig...

vakna 5 på morgonen idag... gissa om mamma var glad ?? så vi gick upp o åt lite frukost men eftersom det var så tidigt så gick vi o kolla lite på disney channel men så somna jag om och ville inte vakna sen när mamma skulle klä på mig...det blev en skojig dag på dagis trots att jag grät lite på morgonen när mamma sa hej då..Och sen när mamma hämta mig så skoja jag lite me henne och ville inte följa med hem och sprang iväg på en ramp så snubbla jagoch slog mig på min kind och fick ett sår,o blåmärke...bhuuu..


  nae nu ska jag äta russin...mmmm



                        så vi hörs..kram /Lucas...

bilder från helgen då vi lekte lite me mormors nya pippin...


   

Av Lucas - 16 november 2009 21:33

Nu har äntligen min video blivit klar för att lägga in på bloggen....så här har ni mig digga till americos que levante la mano...


                    enjoy it..!    puss o kram /Lucas



Av Lucas - 13 november 2009 18:16

hej...har visst missat att skriva in lite inlägg under hela veckan...kan ha varit för att jag har inte mått så bra, varit faktis lite magsjuk och spydde lite mycket men det är ingen farra alla blir väl sjuka...inte hela världen. Förra helgen var jag hos mina kusiner hela kvällen och åt korv med bröd, göötttt...och söndagen fira vi farsdag,,(jag mata pappa med pepparkakor..fast han inte ville...)
Så Jag har lyckats ha haft skoj ändå..jag ville t ex, ligga hallen och ha myss,
jag har dansat och sjungit massor, jag har en ny favorit låt som jag håller på att lära mig...(mamma har spelat in mig,så kommer snart på bloggen.)

                                              
igår tog vi oxå bort ena sidan på min spjälsäng så fick jag en bräda där i stället..ett steg närmare till vuxenlivet..hahaha !!.
mamma låg hela natten och var orolig att jag inte skulle ramla eller slå mig hårt...för i bland brukar jag sätta mig upp i sömnen o sen bara slänga mig ner o sova igen..så det var det hon var orolig för...men jag sov helllllllla natten som prinsen på ärten.



                            
sen idag hände nåt som var äckligt men lite skoj...jag kom på att man kan ta ut snorgubbar,,bläää men då kom jag oxå på att mamma vill INTE ha dom..hon skicka mig på toa och torka på papper men det var inte lätt, det fastna ju inte det satt ju kvar på pekfingret hur länge som helst...

nae, ne nu ska jag fixa min pick o pack o dra hem till mormor och morfar...för mamma o pappa ska iväg o hitta på nåt,,så de kommer i morgon och hämta mig...

juste jag fräck som jag är har börjat kalla mormor för vivi...


så här snygg i håret var jag i morse när jag vakna...

                                           

                             puss och kram /Lucas  

Av Lucas - 3 november 2009 12:33

viste ni att man kan använda en borr som visp,? det viste inte jag, men nu vet jag det efter att jag i morse fixade mig en riktig fluffig youghurt !

(obs ! testar ni så, gör ni det på egen risk !)



                                                   

Av Lucas - 3 november 2009 11:06

hejsan...
vilken vecka den veckan som gått, förra veckan så firade vi nallensdag på dagis ............

                                                  
    

sen på onsdagen hade vi halloween fest o på fredagen hade jag en till halloween fest hemma, fast då hade vi gjort riktigt läskigt hemma, läskiga kakor, massor med spindelnät och läskiga ljud o spöken överallt...det var faktiskt riktigt skoj med mina kusiner..alla var utklädda,jag var katt och så åt vi massor med gott, åt så mycket att jag mådde dåligt sen på natten..heheheh...


                                             


                          

            

               idag har jag stannat hemma, med min mamma som fyller år..så stort grattis till min mamma...puss...

                                              

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards