Lucas-Luckylation

Alla inlägg under januari 2010

Av Lucas - 11 januari 2010 20:53

hejsan tagit mig ett kvällsbad nu innan jag ska lägga mig o sova imorgon väntar mig en långdag på dagis..jag ska ju gå länge dagar nu, eftersom mamma har börjat skolan..få se hur det går..


helgen var en lugn helg med massor med pulka åk...igår var jag med mina kusiner, Christhian; Gabreil; o Johannes och åkte pulka, men då testa vi kopparkullen..hahaha..vi hade så roligt...vi 3 småkte i hop i samma pulka, det var roligt...

 


sen idag var jag o pappa också tvugna att testa en julklapp jag fick..ett typ tvspel för bebisar..jag vet..men dom typ sjunger och lär ord och former och så..sen lär dom bebisar teckenspråk......


                        


   


                               sov gott !   /Lucas..  


Av Lucas - 8 januari 2010 12:27

hejsan nu ska vi ut och promenera lite ute i snön med carro, hon sov över hos oss...men innan vi ger oss ut ska jag visa er lite bilder fårn jul och ny år...



årets första pepparkaksbak,...



vi byggde vårt fina pepparkakshus..mmmmmmmmm !



       


var och åkte pulka med mina kusiner Christhian och Gabriel 




 

Och så fyllde Pappa år den 19 dec...Grattis Papi






Årets Julkort...God Jul !! 




Julafton tomten kom med många presenter. hos mormor och morfar...tack...




     


Sen firade jag Jul en gång till fast me mina kusiner, och med mer fina presenter... tack igen



 

   


Sen var det dags för att vänta in det nya året och vi firade hos mormor och morfar....och det här var kvällens outfit, iallafall för dom första timmarna hahaha...


  

Sen var det dags att gå ut o smälla Fyrverkerier, där träffa vi min kusin Johannes..och som han sa så var det SUPER HÄFTIGT....


 


och så avsluta vi natten med att forsätta att fira det nya året hos min moster Rossana, med men Kusiner.....


                                God Forsättning..../LuCas...

Av Lucas - 7 januari 2010 14:02

sitter här o väntar på moster carro bajjooo som sa att hon skulle komma för några timmar sen för att ge oss ut på en sväng..men guuddddddd vad hon tar tid..heheh...så medans vi väntar håller vi på och fixar lite bilder från jul och nyår som vi ska lägga in...kommer starx...


igår åkte vi till ikea..vi åkte med mormor och carro oxå...för mormor och morfar ska ge i pressent till min nya kusse som kommer i mars en spjällsäng de köpte ju en till mig me när jag föddes...


nae..nu kom carro så..hej då...lägger in bilderna senare idag...

have a nice day..../Lucas

Av Lucas - 4 januari 2010 13:07

Gott Nytt år till alla er som läser min blogg, hoppas att 2010 kommer med mycket lycka och kärlek till alla...


jag har fått mycket klagomål om att det inte varit några uppdateringar på min blogg..hehehe, men mamma och jag har varit lite lata nu när vi varit hemma och haft jul lov...


     men jag lovar att jag ska uppdatera er om vad som hände med mig i slutet av 2009 och allt som kommer hända nu framöver i 2010...


               


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards