Lucas-Luckylation

Alla inlägg under augusti 2009

Av Lucas - 25 augusti 2009 19:20

ännu en spännande dag på dagis, men imorgon ska mamma o pappa lämna mig ensam...jag är säker på att det kommer bra...don´t worry mami and dady..!efter jag hade vari på dagis så hade pappa bokat tid till mig hos frisören..japp, nu är mina lockar borta.., men tycker att vart ganska snygg ändå, få se vad tjejerna tycker i morgon på dagis...hehehe

sedan efter dagis var vi en sväng på media markt, men mamma o jag smet istället in på toysr´us, sen kom pappa in i butiken, o han var jätte snäll op köpte en jätte snygg arrbetsbänk, med massor med verktyg, tack pappa...

nae nu orkar inte mina ögon så mycket mer, mamma ska ladda me lite gröt innan jag går o lägger mig, tack för idag...natti natti !

Av Lucas - 24 augusti 2009 16:44

I dag har jag blivit en stor kille, jag har börjat på dagis, jag började med inskolning idag och mamma o pappa följde med så klart, jag har börjat på Kobben och min fröken heter Evelyn hon är oxå från chile o är jätte snäll.

Idag när jag var där fick jag vara kvar och leka med några barn inne på avdelningen, det var några pojkar som är tvillingar, jätte roliga för dom är precis likadana o gjorde allt likadant, sen var det en annan cool kille som var jätte duktig på att trumma, ja han trummade på allt, o så körde han lite afrikanskt dans oxå...honom tror jag  jag kommer bli bra vän med, så vi kan dansa hela dagarna..hahaha...i allafall jätte roligt var det..längtar till i morgon...


Hoy me toco empesar en el jardin infantil, me acompaño mi mama y mi papa, pero con solo entrar parti yo solo, la pase super bien, tengo una tia ke se llama Evelyn y es chilena, juge con unos niñitos ke son mellizos y con un niño ke me bailo un baile africano, jajaja con el creo yo ke me voy hacer yunta....asi el me enseña a bailar bailes africanos y yo le enseño bailar " la noche "...

Av Lucas - 24 augusti 2009 00:00

Nu är jag tillbaka efter ett par välförtjänta veckor med sommar lov, mycket har gjorts i sommar, solat o badat, hälsat på i västerås, och i gislaved, åkt husbil till skara sommarland med min kusin Johannes, o mycket mera som gjorts, och för mycket för att skriva så jag sätter in lite bilder istället så att ni mina trogna läsare som varit inne hela sommaren o kikat efter nya inlägg  o bilder blir glada...


y se me termniaron las vacaciones de verano, la pase muy re bien este verano me e bañdo, e tomado sol, e jugado, fui a västerås, a gislaved y tambien fui a skara sommar land con mi primo Johannes.

son tantas cosas de las ke e disfrutado este verano, ke me canso de escribir las, a sike mejor les muestro unas fotos de mi verano...


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards