Lucas-Luckylation

Direktlänk till inlägg 10 februari 2010

God morgon...

Av Lucas - 10 februari 2010 08:19

strax ska jag till dagis , men tänkte bara vissa er en bild som mamma tog i går på mig...vi var på toys´r´us o köpte present till min kusin gabirl som fyller år i helgen o ska ha kalas...o vet ni vad jag hitta...?? mina favoriter MUSSE och MANNY...så pappa köpte dom till mig...ooooh jag älskar dom..

                                  





                  ha en bra dag /Lucas...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lucas - 13 april 2010 08:00

 Hade en super kalas i söndags med nära och kära. Tack till alla som kom, och för alla jätte fina presenter....fick massssor med kläder, flera snygga jackor, och leksaker...så tack till alla tyckte om allt..                          /lucas.. ...

Av Lucas - 11 april 2010 12:30


hello...ska börja med att som vanligt så har vi firat massor med släkt o vänner, morfar tatta har fyllt år och min vän Angelina  fyllde 2 år, och sen nu förra helgen var det ju påskhelg, men då fyllde även min kusin Johannes år...så massor med godis ...

Av Lucas - 23 mars 2010 14:41


yes idag har jag kommit hem från dagis och är lite hostig, och hes låter jag oxå..hihi det låter roligt tycker mamma med min mörka röst... nu äntligen ska jag lägga in bilder på min söta kusin Khira som jag älskar att pussa på, och försiktig är ...

Av Lucas - 17 mars 2010 08:58

Nu äntligen så har hon kommit, min lilla kusin Khira föddes i natt kl 00.40.. ja hoppas att hon mår bättre senare idag så vi kan hälsa på henne...morbror chato sa att hon var hårig...hihih..vad gulligt...     Så grattis till mina tios Chato o...

Av Lucas - 14 mars 2010 09:52


                                           hoppas ni haft en trevlig helg..../Lucas   ...

Ovido - Quiz & Flashcards