Lucas-Luckylation

Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Lucas - 6 februari 2010 08:58

God morgon här ligger jag i mammas o pappas säng sen tidigt o kollar på tv, kollar på en jätte bra film...vi var i Wyllis i veckan och hittade Lazy Town filmer för 20 kr så det blev 2 st till mig..

                  


igår blev det att hjälpa mamma att laga mat..jag fick göra roliga falukorvar, det blev både stjärnor och hjärtan...gott vart det o stolt var jag...


sen efter det gick vi på stan och träffade på min kusse Johannes...vi satte oss och tog en glass...vilket resulterade i mycket kladd..hehehe..


     

           

efter det åkte vi vidare till maxi o handla lite, där fick jag 3 snygga Bodisar..


   sen var hemma hela kvällen då mamma skulle baka en hel del till i dag då vi ska på Ljusparty...MummS !!!! (hihihih....)


              så hur det gick berättar jag mer om i kväll..ha en bra dag,...


                                                  

     /Lucas !!

Ovido - Quiz & Flashcards