Lucas-Luckylation

Direktlänk till inlägg 12 februari 2010

Disney on ice

Av Lucas - 12 februari 2010 10:27

hej, hej...igår var vi ju i linköping o skulle kolla på disney on ice, det börja med att jag fick 39 graders feber precis vi skulle åka..så mamma gav mig medecin och så åkte vi ner..jag sov hela vägen ner..och när vi kom fram träffa vi upp mina kusiner, sen var det dags att leta upp våra platser vi satt jätte bra...(rad 3)

sen började det hela...o jag hamna i nån chocktilldstånd tror jag...jag bara stod still och inga miner fattade inte riktigt att det var musse och kalle anka och deras vänner...hihihi...så efter några min så kom jag i gång o då var allt bara roligt, jag klappade händerna hela tiden, sjöng egna melodier, dansa och skrek...

och feber...vilken feber ??

                  

                        




här kommer lite mer bilder på dom vi såg..:

musse, mimmi, kalle..sebastian, ariel o killen, långben..

 

stich, kalle och hans vänner,timon

pumba, kapten krok blev uppäten av krokodilen, lilo o stich 


  

dom fula rymdvarelserna som skulle hämta stich, blunder, dom som dansa med Ariel.

  

        musse pigg, Bästa !! och kalle anka...Nu har jär lärt mig o säga anka oxå...

                      

                            jag i min snygga blunderhatt....


                    

                           ute blev jag fotad med musse och mimmi !!


              

och så här var jag i bilen efter bara 2 min, han inte ens komma ut från parkeringen så hade jag däckat.......!!!

   vilken kväll..!!! /Lucas

 
 
Ingen bild

chato

9 mars 2010 17:51

Super largo el disney on ice hahhahaaaaa

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lucas - 13 april 2010 08:00

 Hade en super kalas i söndags med nära och kära. Tack till alla som kom, och för alla jätte fina presenter....fick massssor med kläder, flera snygga jackor, och leksaker...så tack till alla tyckte om allt..                          /lucas.. ...

Av Lucas - 11 april 2010 12:30


hello...ska börja med att som vanligt så har vi firat massor med släkt o vänner, morfar tatta har fyllt år och min vän Angelina  fyllde 2 år, och sen nu förra helgen var det ju påskhelg, men då fyllde även min kusin Johannes år...så massor med godis ...

Av Lucas - 23 mars 2010 14:41


yes idag har jag kommit hem från dagis och är lite hostig, och hes låter jag oxå..hihi det låter roligt tycker mamma med min mörka röst... nu äntligen ska jag lägga in bilder på min söta kusin Khira som jag älskar att pussa på, och försiktig är ...

Av Lucas - 17 mars 2010 08:58

Nu äntligen så har hon kommit, min lilla kusin Khira föddes i natt kl 00.40.. ja hoppas att hon mår bättre senare idag så vi kan hälsa på henne...morbror chato sa att hon var hårig...hihih..vad gulligt...     Så grattis till mina tios Chato o...

Av Lucas - 14 mars 2010 09:52


                                           hoppas ni haft en trevlig helg..../Lucas   ...

Ovido - Quiz & Flashcards