Lucas-Luckylation

Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Lucas - 8 juni 2009 00:00

Hello !!!

Jag vet, jag har varit borta ett tag från bloggandet, men jag har haft fullt upp med allt bus här hemma...vi är så trötta om kvällarna nu så vi har inte orkat skriva eller sätta in några bilder, men nu har jag tvingat mamma att ta tag i det här, folk har ju börjat fråga efter min blogg, så nu måste vi sätta i gång igen.

Det har hänt ganska mycket den här tiden som jag inte har skrivit nåt, få se vart ska vi börja....jo pappa var o flög segel flyg, det var riktigt coolt(ska jag me göra när jag blir stor), sen var vi o fotade oss, o det var oxå roligt, jag älskar ju att ta bilder...Sen har vi varit på Kalas,(så klart !) min kusse Angelina fyllde 2 år! o sen min stora kusse Jonathan fyllde 23 år i helgen. Har varit i Folkets Park oxå med mina kusiner Gabriel o Christhian och några vänner, vi lekte o grillade korv. Fått fyra kindtänder, shit det gjorde ont, var sjuk i en hel vecka, fick en liten pool av morbror chato o kim den helgen som det var jätte varmt, o jag badade massor det var riktigt skönt och roligt, och i fredags så var vi o hälsade på dagiset som jag ska börja på efter sommaren, det verkar jätte roligt, jag hade iallafall roligt timmen som jag var där...och så sist så har jag ju busat jätte mycket det är typ vad jag är bäst på nu..hahah


så där nu har ni fått en liten uppdatering om vad som hänt när jag varit borta, men lovar att det kommer komma mer, jag har massor med saker uppskrivna på kalendern med saker som vi ska göra i veckan, vi ska till kolmården på onsdag med myran, och så är det skolavslutningar och stundeter oxå...

       laddat upp lite collage med bilder på den här tiden, CHaO !



Volvi !

jajaja, no estava muerto andava de paranda...jajaja...hace tiempo ke no escribia nada o ponia fotos,eske e estado tan ocupado,si ocupado con revolvela  aca en la casa...ando con una energia...jajaj..ke llega la noche y los dormimos todos aca en la casa al tiro de cancancio.

Han pasado artas cosas en estas semanas, aver por donde empesamos..? mi papa fue a volar en esas avionetas chicas, bkn, cuando yo sea grande tambien quiero volar en esos, fuimos a sacarnos fotos, fui a jugar un dia con mis primos Gabriel y Christihan, me han salido 4 muelas, e ido a cumpleaños, de mi prima Angelina ke cumplio 2 Añitos y al de mi primo Jonathan ke cumplio 23 este fin de semana, tambien me bañe en una picina ke me regalo mi tio chato con la kim cuando hiso harta calor, y el viernes fuimos al jardin donde voy a empesar en agosto, se ve super entretenido, a mi me gusto, por lo menos el rato ke estuve ahi......yapues, ahi va un poco de lo ke a pasado estos dias, ahora me espera una semana llena de actividades. El miercoles voy a ir al zoo...jippy!

       tambien pusimos unas collage de fotos ke me han sacado estos dias...

                      ke esten bien !

Ovido - Quiz & Flashcards