Lucas-Luckylation

Alla inlägg under oktober 2009

Av Lucas - 7 oktober 2009 21:02

så nu har det blivit dags för mig att sova efter en lång dag med mycket lek och bus så börjar jag bli trött ligger här i soffan och kollar på de söta kossorna som är med i bonde söker fru,...muuu.
idag har jag även hunnit med att baka  goda drömma med mamma, och så har jag tagit ett kvälls bad, jag som älskar att bada, jippy...   men mamma och pappa blir inte så glada för varje gång jag badar så stoppar jag alla schampo flaskor i badet och fyller dom med vatten,   

så ikväll hade mamma flyttat på alla flaskor innan jag hinner köra i gång med det...nae nu är jag är trött så natti natti,

                dröm sött/lucas

                                

Av Lucas - 5 oktober 2009 08:49

Hejsan, måndag igen och så var det dags ör dagis....hoppas den här veckan går bättre än förra veckan..jag har varit lite ledsen när mamma lämnat mig på dagis, men börjar det bli bättre, plus att förra veckan så vart jag biten på dagis...,yes, en unge bet mig vid halsen nästan vid örat, aj aj aj...                                              


ja, sen så har vi ju åkt i väg i helgen , vi åkte till stockholm med mamma, pappa, mormor, morbror chato och kim, vi åkte till underbara barn mässan, mamma och mormor hade ju vunnit biljetter oxå så då var vi tvugna att bara åka. Det var jätte skoj fick massor med ballonger, äta lite och leka massor, se massor med roligt, och så fick vi massor med presenter...jag fick massor med skoj, och min kusin som ska föddas i mars nästa år fick massor med fint me, blöjor, m.m

          

   Bebisens presenter.                                Mina presenter, fattas lite mer ballonger, och en jätte söt mössa.



                         Have a nice week...../Lucas....

Ovido - Quiz & Flashcards