Lucas-Luckylation

Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av Lucas - 10 oktober 2009 09:31


yes idag var det då lördag igen..äntligen så får man lite ledigt efter en så hård vecka..tyvärr så fick min pappa jobba idag, han är i den snygga, stora lastbilen, och samlar på sig lite retur flaskor...
men nu har jag och mamma precis slutat att njuta av en god frukost, jag fick havregrynsgröt med äppelmos, jättegott jag som var vrååål hungrig, sen fick jag syn på att mamma min fuskis hade gjort smörgåsar i micron med smällt ost till henne....HALLÅ!!! jag då ?? så nu är jag jätte mätt.
ikväll ska vi iväg och fira min farbror Jano som snart fyller år men så ska vi oxå passa på att ha en liten avskedsfest för farmor och faser betti som nästa vecka åker tillbaks till chile, så det kommer förmodligen bli roligt jag ska ju träffa mina kusiner och leka...

           och sist men inte minst så spelar min bästa CHILA!!!! inatt...kom igen chile!!


                                         

Ovido - Quiz & Flashcards