Lucas-Luckylation

Direktlänk till inlägg 7 maj 2009

flojo,....

Av Lucas - 7 maj 2009 17:11

hola, e estado un poco flojo, ademas no e echo mucho e estado casi toda la seman en casa ya ke a llovido tanto (mas fome), asi ke cuando se despeja un poco apovechamos con mi mama a salir a caminar...pero el lunes cundo todavia no llovia alcanse a salir a dar una vuelta en mi vicicleta con mi mama y la camila...

Les cuento tambien ke voy a empesar en el jardin, me toca ir ya en agosto y voy a empesar en el Ripan.


Tja, varit lite lat med att blogga, vi har inte gjort så mycket nu när vädret har varit så här tråkigt, mest varit hemma o sen när det inte regnat så mycket så har mamma o jag försökt att gå ut ett tag, men i måndags när det fortfarande var finnt väder så var jag ute en sväng med med min cykel o med mamma och camila...

Måste berätta oxå att jag fått dagis plats, japp det var inte riktigt där jag ville men, nu så får det bli det, jag ska börja på Ripans dagis i augusti...


 
 
camilla

camilla

8 maj 2009 22:36

men guuud så söööt han e :) hoppas ni mår bra kram camilla

http://crimilla.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lucas - 13 april 2010 08:00

 Hade en super kalas i söndags med nära och kära. Tack till alla som kom, och för alla jätte fina presenter....fick massssor med kläder, flera snygga jackor, och leksaker...så tack till alla tyckte om allt..                          /lucas.. ...

Av Lucas - 11 april 2010 12:30


hello...ska börja med att som vanligt så har vi firat massor med släkt o vänner, morfar tatta har fyllt år och min vän Angelina  fyllde 2 år, och sen nu förra helgen var det ju påskhelg, men då fyllde även min kusin Johannes år...så massor med godis ...

Av Lucas - 23 mars 2010 14:41


yes idag har jag kommit hem från dagis och är lite hostig, och hes låter jag oxå..hihi det låter roligt tycker mamma med min mörka röst... nu äntligen ska jag lägga in bilder på min söta kusin Khira som jag älskar att pussa på, och försiktig är ...

Av Lucas - 17 mars 2010 08:58

Nu äntligen så har hon kommit, min lilla kusin Khira föddes i natt kl 00.40.. ja hoppas att hon mår bättre senare idag så vi kan hälsa på henne...morbror chato sa att hon var hårig...hihih..vad gulligt...     Så grattis till mina tios Chato o...

Av Lucas - 14 mars 2010 09:52


                                           hoppas ni haft en trevlig helg..../Lucas   ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards