Lucas-Luckylation

Alla inlägg den 15 maj 2009

Av Lucas - 15 maj 2009 09:03

God morgon ! ska passa på att skriva nu innan vi ger oss ut, aa...vi har vaje dag gått upp tidigt o sen promenerat med mormor ner tll busstationen o sen när hon gått till jobbet så har mamma o jag hittat på annat, typ varit på biblioteket,gått lite på stan, lekt på vasa parken o i tisags var moster carro me, då gick vi o mata ankorna, det var skoj,...jag fick en bit bröd av mamma som jag skulle ge ankorna, men jag börja äta på den i stället, hahaha...ja o sen försökte jag låta som ankorna oxå, det var me roligt...

japp, o nu är det helg me snart o vi har massor att göra i helgen, i morgon lördag ska pappa på segelflyg,han ska få flyga i ett litet flygplan utan motor, jag tror han är lite nervös..o sen på söndag ska vi till en fotostudio då ska dom sminka mamma o göra henne fin o sen ska dom fota oss, vi ska vara modeller för en dag, gud vad roligt,jag som älskar att bli fotad...

ja o så klart så ska det bli fotboll oxå...


men alla ni som läser ha en trevlig helg, få se om jag hinner sätta in lite bilder om helgens aktiviteter.../lucas !



Buenos dias, estoy aprovechando de escribir antes de salir ya ke todos los dias salimos temprano. Acompañamos todos los dias a mi abuela caminando hasta la estacion de buses, y luego con mi mama nos quedamos afuera haciendo algo, hemos ido a la biblioteca, a jugar al vasa parken, y el martes cuando andabamos con mi tia carro fuimos a darle pan a los patos, si estava re entretenido, hahah eso si yo el hambriento me puse a comer el pan ke era para los patos,jajaja..tambien aprendi a decir como los patos, cuacua ! y andava atras de ellos llamandolos.

 Y llego el fin de semana...si y nosotros tenemos artos planes, mañana sabado mi papa va ir a andar en una avioneta chiquitita ke es sin motor(KE MIEDO !!) si y creeo ke el esta un poco nervioso...pero ahi lo vamos a ir aver y a sacarle artas fotos y luego el doming vamos a ir a Model house es un estudio fotografico. ahi van a maquillar a mi mama bonita y luego un fotografo los va sacar artas fotos. Vamos hacer modelos por un dia... a y obio ke tambien vamos a ir ver fotbol, el domingo juega mi papa sike ahi vamos  a estar haciendo le barra !!..


ya, ke tengan un buen y lindo fin de semana, y si alcansamos voy a poner fotos, o si no la proxima semna las veran.....

      chao /lucas!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards