Lucas-Luckylation

Direktlänk till inlägg 25 april 2009

Party !!

Av Lucas - 25 april 2009 00:00

hello idag har det hänt mycket.

1 -mamma bestämmde sig i natt att det var sitta gången hon skulle amma mig...jag är jätte arg o tror att mamma ska ge sig om jag skriker extra mycket.

2- klippte mig, jag var ganska så duktig, fick till o med sitta själv, vart riktig snygg.

3- var på stan sen o träffade min kompis Benyi vi gick till o med o luncha i hop.

4-kalas ! japp Jeremy fyllde 10 år...träffa oxå min nya kusse antonie för första gången...sååå liten o söt.

5-har packat o ska gå o sova över hos mormor o morfar inatt för första gången.....få se hur det går...mamma o pappa kanske får gå o hämta mig mitt i natten.


 Hola ! hoy dia a pasado de todo...

1- mi mama anoche se decidio de no dar me mas pecho...yo estoy re enojado, trato con gritar arto aver si se arepiente...

2- me llevaron a cortarme el pelo...quede super lindo...;)

3-fui al centro despues, ahi los encontramos con mi amigo Benyi y sus papas, fuimos hasta almorzar juntos.

4- Fiesta....si el Jeremy estaba de fiesta cumplio 10 años !, tambien conoci a un primo nuevo el Antonie, es mas re lindo y chiqitito...

5-me estan areglando las cosas pq me voy a ir a quedar a dormir por primera vez fuera de casa..voy a dormir donde mis abuelos..aver como me porto !


                                    chao !/ lucas

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lucas - 13 april 2010 08:00

 Hade en super kalas i söndags med nära och kära. Tack till alla som kom, och för alla jätte fina presenter....fick massssor med kläder, flera snygga jackor, och leksaker...så tack till alla tyckte om allt..                          /lucas.. ...

Av Lucas - 11 april 2010 12:30


hello...ska börja med att som vanligt så har vi firat massor med släkt o vänner, morfar tatta har fyllt år och min vän Angelina  fyllde 2 år, och sen nu förra helgen var det ju påskhelg, men då fyllde även min kusin Johannes år...så massor med godis ...

Av Lucas - 23 mars 2010 14:41


yes idag har jag kommit hem från dagis och är lite hostig, och hes låter jag oxå..hihi det låter roligt tycker mamma med min mörka röst... nu äntligen ska jag lägga in bilder på min söta kusin Khira som jag älskar att pussa på, och försiktig är ...

Av Lucas - 17 mars 2010 08:58

Nu äntligen så har hon kommit, min lilla kusin Khira föddes i natt kl 00.40.. ja hoppas att hon mår bättre senare idag så vi kan hälsa på henne...morbror chato sa att hon var hårig...hihih..vad gulligt...     Så grattis till mina tios Chato o...

Av Lucas - 14 mars 2010 09:52


                                           hoppas ni haft en trevlig helg..../Lucas   ...

Ovido - Quiz & Flashcards