Lucas-Luckylation

Alla inlägg den 22 april 2009

Av Lucas - 22 april 2009 00:00

hahha...oj vad jag lekt o busat idag, hann till om med att ta fram ena delen av mammas mixersatv o gav mig iväg på jakt efter ett eluttag för att se om den funkade, MEN tyvärr så var mamma snabbare än mig o hann stopa mig (BUUU för henne !!).

sen hade jag tid på BVC för vaccination, ufff den där ********* tanten, det gjorde såååå ont när hon satte sprutan på benet, men jag var modig jag !...


hahaha...hoydia e  jugado y e alcansado hasta portarme mal, jajaja si hoydia le saque una parte del mixer de mi mama y parti a buscar donde enchufarlo, PERo mi mama  alcanso aquitarme lo hmmm (FOME! )

tambien hoydia tenia ke ir donde la enfermera para vacunarme, uffffffff ke me dolio....si la vieja *********** me puso la vacuna en la pierna..pero yo igual fui super valiente...


Här kommer lite bilder på mig när jag idag lekte med min häståsna...(ja jag kallar den för det, för min familj kan inte komma överens om vad det är.)


aca van unas fotos de mi cuando hoydia estaba jugando con mi burrocaballo.

(si, asi lo llamo pq mi familia todavia no se ponde de acuerdo de lo ke es..)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards