Lucas-Luckylation

Alla inlägg under april 2010

Av Lucas - 13 april 2010 08:00

 Hade en super kalas i söndags med nära och kära.

Tack till alla som kom, och för alla jätte fina presenter....fick massssor med kläder, flera snygga jackor, och leksaker...så tack till alla tyckte om allt..


                       /lucas..

   

                                          

Av Lucas - 11 april 2010 12:30

hello...ska börja med att som vanligt så har vi firat massor med släkt o vänner, morfar tatta har fyllt år och min vän Angelina  fyllde 2 år, och sen nu förra helgen var det ju påskhelg, men då fyllde även min kusin Johannes år...så massor med godis o gott har det varit....

                 

men nu är det min tur att blåsa utt ljusen och att få öppna presenter...

Imorgon fyller jag ju 2 ÅR jippy...och idag ska det firas...så nu görs det saker för fullt här hemma för snar ska vi åka o fixa där vi ska vara..vi fick låna frinavet igen..och i morgon ska jag fras på dagis med, med glass och sång...


   men imorgon får ni nog se bilder...


                              /lucas

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards